jueves, 7 de agosto de 2008

Tignes '08



TIGNES ‘08

1r dia (2 de juliol)

Cotxe, cotxe i més cotxe;
Vam quedar a les 9 del matí a Sants (Bcn), i jo per variar, vaig anar amb mum (6q) pare just a l’altre canto de l’estació… en fii... a 2/4 de 10 emprenem el viatge direcció a Girona a buscar al Topo i al Marc. El viatge va durar moltíssim, si més no a mi se’m va fer etern… Després de parar a dinar 20 minuts just avans de Montpellier i de posar benzina algún cop que altre, al final arribem a Bourg St. Maurice, al peu del port de Tignes-Val d’Isere.
I la veritat és que ja està perqué després d’arribar al port, vam sopar i com que etavem tan trinxats vam anar al llit, al sortig d’habitació em va tocar amb el Pellicer i el Patxi (Erlantz) o jo que sé com collons es diu… I res tu fins demà al matí.
Cada día que passa més dur, encara que m’aníma saber que queda menys…