jueves, 7 de agosto de 2008


4r dia (5 de juliol)

Jo ja començo a notarme cansat, les pulsacions matinals pujen i a la majoroa de la gent de la concentració li comença a sentar malament l’alçada i les hores d’entrenamt, jo llavors encara aguantava però era inminent la gripada després d’entrenar tantes hores (que rern poc fetes però venint de la bici i de no fer res buff…) doncs aixó tu que encara aguantava però… doncs al test del matí al aixecar el braç saltant, doncs em va agafar un tiron i em vaig quedar cruixit… Doncs res tu, a esmorzar i agafar el funi cap a la gelera i eskiar com un comdemnat. A fer classes a veure si s’enganxa alguna cosa d’en Argu, de l’Arnau o d’en Javi. Després de fer classes fins les 11 o així vam anar a fer zetes amb les pells per pacticar les zetes ràpides. I res tu baixar cap al poble a dinar i aixó.
Per la tarde, a 2/4 de 4 o així agafem una pilota de 50 cm o així i vam començar a fer equilibris i abdominals, flexions i la ostia, era estàtic però dur de mala manera però bueno tu… al menys no passvem fred!!! Després vam anar a donar dues voltetes més al llac i cap a la dutxa i a sopar, després de fer una miqueta més de video vam anar al llietet a dormir quan trobem a l’habitació del costat, la d’en Rifà, l’Ander i l’Alvaro Sumozas un grapat de farina en el llit… La guerra contra els françesos!!!
“…Eterno…”