miércoles, 8 de julio de 2009

De tan en tan va bé noo??!!!






Bueno canalla, suposo que ningú mira aquest blog (ben fet, és una pèrdua de temps, tot el que poeu aprendre llegint-vos el ho podeu aprendre veient nenes amb banyador a la piscina).
Well, right now I'll explain me about my live from Pierra Menta, at abril from now :D Bueno, per començar veureu unes foto de la Pierra perquè hos deleiteu, res, seguidament, vam anar a fer altres curses que em van anar prou bé vam acabar fen els 6ens, que recordi ara mateix, va ser amb l'andorrà Marc Riera, a la controverguda cursa de Certescan, on vam fer circuit llarg i la vam molt divertidament, després d'axió va venir la meva crisi, que va ser a Dachestein, a l'ultima prova de Copa del món on vaig fer 4r a la cursa i 4r finalment a la final de la Copa del món, d'aquesta hos ficaré alguna foto més, i remarcar que aquí va ser on em vai fotre el genoll en l'aire, on vaig tenir una distenció del lligament lateral intern i que al final, hores d'ara ja començo a tenir-ho millor pero en dubtes per arribar a aconseguir el màxim randiment, pero bueno, ja es veurà i finalment, la cuita el sol i la combinada de matadepera, curses que també podreu veure fotos i que va ser molt divertida i que va anar acompanyada del meu 6.5 de 1r de Batxillerat de l'Humanistic!!!
Res més a dir, una abraçada molt grossa i a reveure a tootss!!! ala i deixeu un comentari aviam si aconseguiexo el lloc on penjar-ho...