domingo, 1 de febrero de 2009

Si, em dic genis i estic bastan desfeet!


Foto: donde paxi II perdio el palo...
No és res més que una parra mental meva sas? i més a més és molt negre (una mika cm io...) pos latre dia fen una migdiada alla la molina la uec q tenia doblete, i vai pensa, gaylofollen descansa que... vas a petar como a una iaia,, i sisi vai carda una subadeta, pos exo, la questio es el somni q s un pel punki (com en vendri) i la questio anava en q era una proba desforç alla al CARD i bueno sas? pos estava alla i ens porten les probes q acababa de fe el centre, i li porten primer a la mireia, i li diuen, mol be mireia, el tio sistema d entreno a siut mol productiu, el teu cos a comensat a cremar intelectuals del moviment modernista, aixo vol dir que la energia q aconsegueixes es mol productiva, encara que ia mol pocs de intelectuals mdernistes i set acaba rapid la ATP en cas que apretis mol i molta estona, i bueno sas, totom am molta normalitat al somn i io flipan llangonisses, s iwl, li porten ara al germa (nil) la puta proba desforç i li diuen, weno nil. tu tas mes cardat k l teu cos crema xinos de cadena de muntatge de la sony, tu as millorat tambe respecta lultia proba k cremaves una barreja de xinos i soldats americans de la batalla de normandia i res sas una paranoia brutal, i wen em criden a mi, i em diuen: weno genis, tu ets el k as patit la millo millora, tu has passat de crema jueus de lepoka del olokaust nazi barrejat am françesos de la batalla del somme i françessos de la epoca de napoleon a la rebenja de russia contra el tsar, a pasa a crema negres sudafrrikans am malaria, sida i alguns am iuponosi... i io juer k wai k la meba musulatura cremi negres malalts terminals, i weno... axi nava sas mol punki, vai esta tota la atrda, tota la pujada x alla el talla foc i axi pensan... merda k desfet estic ¿no? bueno deixemo estar,,,, xxDDD!!!


Bueno família, a cascarla!!