lunes, 15 de diciembre de 2008

Crono Vallter '08


FOTO: La carrera era de nit encara que la foto sigui de día!


Solutacions a tots tuotosos! Bueno vull donar a conèixer la carrera d'aquest divendres passat i per aixó faré servir el patró que m'ha passat l'Isaac!





Començem:





Bueno, el gran fallo potser d'aquesta carrera (o potser no tant) ha sigut córrer amb uns skis nous, amb els dynastar. Tot va començar el divendres a les 2 del migdia una vegada tragat un bon plat de spaghettis sols fets per la Yaya i res, començem amb els skis treient la cera que en duia i una mica bastanta, a partir d'aquí res, amb les maletes preparades per un llarg cap de setmana d'entreno, marxem amb en Toni a les 5 i mitja aprox. Aquí al cap de 2 hores i mitja més o menys arribem a les pistes de Vallter i ja veiem als primers coneguts després de tant temps, aquí agafem dorsal, ens canviem, em foto una mandarineta i em miro i em remiro quines són les pells més rodades que duc a sobre, i al final em decanto per les úniques que van més avall de la talonera perquè tota la resta m'anaven curtes. I res tu després a treure-les a passejar, per tan a escalfar, aquí parlem i res a 140 bpm aprox uns 15-20 min i quan començen a demanar-nos a meta faig un parell d'apretons lliscant i després algún més al primer muro per asselerar el corazó i res, cap a la sortida, allà ens anuncien que posaràn la cançó de Titanic, i que quan acabi serà el tret de sortida així doncs sortim, jo enganxat a en Nil i vinga a Fondo cap a munt i res una aferrissada batalla fins que ens quedem 3 (jo, en Pau Costa, i algú més) i res tu, aquell "algú més" peta i ens quedem en Pau i jo sols i res tu, en un pla aconsegueixo passar-lo pero no es desenganxaba i res tu, després de aixecar una mica el ritme aviam si es queda aconseguixo que distanciar-me d'ell una mica ja que estava convençut de que em cardaría un pal que em deixaría assentat i em fotría la posició i així amb la tonteria, vaig arribar al plai l'últim moro, on el pla després de fer uns "Staawuck" aconegueixo deixar-lo una mica més enrere i res tu, l'última rampa així anar més decadent i la par que es va amoorant patinant el que puc doncs 25 minuts llargs i al final 9è i el propòssit de guanyar a en Pau, aconseguit!!

En Toni Elias, també amb un crono molt aconseguit i una carrera molt i molt bona va demostar el seu entrnament que està duent aquesta temporada i l'estiu precedit, i cal remarcar, pel meu costat que si no arribés a dur uns skis tan més lleugers que els d'entrenament no crec pas que hagués fet aquest crono!





Res moltes mercés i fins la propera presentació!!